FANDOM

Bambina mierzy się z Instruktorem Enbu.png

Pojedynek z Królem Małp na Małpim Festiwalu.

Małpi Festiwal to festiwal obchodzony przez naczelnych mieszkańców Strefy 7. Podobnie jak na innych festiwalach przygotowują się do obchodów z jedzeniem i muzyką. W przeciwieństwie do zwykłych festiwalów ten obchodzony jest tylko wtedy, gdy Król Małp czyli jeden z Ośmiu Królów, znajdzie sobie potencjalnego przeciwnika z którym może sprawdzić się w poważnej walce.

Wydarzenia

Podczas Małpiego Festiwalu, jest tylko jedno wydarzenie, gdzie wszyscy kibice oglądają walkę: Króla Małp przeciwko Instruktorom Enbu.

Obchody Małpiego Festiwalu oznaczają, że bieżący Król Małp został wyzwany przez Instruktorów Enbu do walki o tron jednego z Ośmiu Królów. Pierwotnie traktowano go jako pokaz umiejętności Enbu przed Królem Małp. Jednakże zmienił się z uroczystej walki do poważnego starcia, które wyłoni nowego króla.

Konkurencje

Podczas festiwalu zawsze jest mecz pomiędzy Królem Małp i czterema Instruktorami Enbu. Mecze różnią się od siebie, ale jedna zasada mówiąca, że trzeba znokautować przeciwników. Zazwyczaj mecze są uważane za jeden na jeden, jednak ze względu na brak rzeczywistego sędziego to reguły są uważane za nieistniejące.

Znane konkurencje:

  • Sumo
  • Boks
  • Zapasy

Ponieważ mieszkańcy Strefy 7 to głównie małpy, każda konkurencja ma słowo "Małpi/Małpie" przed nim (np. Małpie Zapasy).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki