FANDOM

Lista Ichiryuu.png

Lista Ichiryuu to lista składników, które Ichiryuu kazał zdobyć Toriko w Świecie Ludzi, jako trening przed wejściem do Świata Smakoszy. Zdobywanie tych składników miało na celu adaptację jego ciała do różnych ekstremalnych szybko zmieniających się warunków w Świecie Smakoszy, z dodatkową korzyścią, że składniki te mogą wzmocnić jego Komórki Smakoszy. Lista zawiera siedem składników. Zdobycie niektórych wymaga od Toriko ścisłej współpracy ze swoim partnerem Komatsu i innymi Niebiańskimi Królami, choć może to być zamierzone działanie.

Składniki na liście

Niektóre składniki treningowe.png

Niektóre z treningowych składników.

1. Ozonowe Zioło

  • Zdobyte przez: Toriko i Komatsu.
  • Lokacja: Warzywne Niebo.
  • Cel: Przystosowanie ciała Toriko do środowiska intensywnego zimna i niskiego poziomu tlenu. Uczy także współpracy między kucharzem i łowcą smaków, gdyż warzywo to musi zostać obrane i zjedzone przez dwie osoby jednocześnie.
  • To zadanie Toriko otrzymał zanim Ichiryuu dał mu kompletną listę.

2. Gwiezdny Pył Melka

3. Aksamitna Cola

  • Zdobyta przez: Toriko, Komatsu i Zebrę.
  • Lokacja: Piramida Smakoszy.
  • Cel: Podróżowanie przez Piaskowy Ogród zmusiło Toriko do przystosowania się do oszczędzania wody w bardzo wysokich temperaturach.
  • Komatsu zdobył starożytną książkę kucharską.

4. Lśniąca Gurami

  • Zdobyta przez: Toriko, Komatsu i Sunny'ego.
  • Lokacja: Za Wodospadem Śmierci w Paśmie Górskim Mors.
  • Cel: Wodospad Śmierci służył jako test siły i wytrzymałości Toriko, i zmusił go do przystosowania się do ogromnego ciśnienia wody.
  • Był to także sekretny test Mistrza Świątyni Shokurin Chin Chinchina by ustalić godność Toriko i Komatsu do jego treningu Honoru Jedzenia.

5. Meteorytowy Czosnek

6. Bańkowy Owoc

  • Zdobyty przez: Toriko.
  • Lokacja: Świątynia Shokurin.
  • Cel: Toriko i Komatsu musieli opanować Honor Jedzenia zanim chociażby mogli dotknąć tego składnika. Opanowanie go drastycznie podniosło siłę, precyzję, i delikatność technik Toriko, podczas gdy znacznie zredukowało ich konsumpcję kalorii. Toriko opanował także sekretną technikę Zagłębienia Jedzenia.
  • Prędkość, precyzja, i delikatność Komatsu w używaniu noża i koncentracja podczas gotowania drastycznie wzrosły, pozwalając mu na bezproblemowe przygotowanie trudnych Składników Specjalnego Przygotowania.

7. Cztery Bestie

  • Zdobyte przez: Toriko, Sunny'ego, Coco i Zebrę.
  • Lokacja: Centrum Świata Ludzi.
  • Cel: Cztery Bestia zostały wyznaczone na składniki treningowe Toriko i reszty niebiańskich królów z trzech powodów:
    • By udowodnić, że są wystarczająco silni, aby walczyć z bestiami Świata Smakoszy, a jednocześnie ochronić Świat Ludzi.
    • By Czterech Niebiańskich Królów współpracowało ze sobą.
    • Nauczyć ich odpowiedniego użycia Energii Apetytu w walce.
  • Komatsu także pokazał nowe umiejętności po treningu Honoru Jedzenia, tworząc uproszczone metody gotowania Składników Specjalnego Przygotowania.

Król Kieł

  • Zdobyty przez: Toriko
  • Lokacja: Zachodnia strona Świata Ludzi, zachodnia część Biotopu 1.
  • Cel: Król Kieł jest jedną z czterech bestii stworzonych przez prawdziwe Cztery Bestie które Toriko i reszt Niebiańskich Królów musieli pokonać przed zmierzeniem się z "Głównym Ciałem". Toriko zmierzył się z nim, jednak uciekł on do "Głównego Ciała" zanim został pokonany.
  • Cztery Bestie były także testową bestią dla Kleszczy Pomiarowych‎, urządzenia służącego do dokładnego pomiaru poziomu upolowania powyżej 100.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki