FANDOM

Limuzynowa Meduza
Limuzynowa Meduza
Nazwa
Japońska リムジンクラゲ
Rōmaji Rimujinkurage
Informacje
Typ Bestii Niesklasyfikowany
Poziom Upolowania Nieznany
Lokacja Nieznana
Długość 25m
Umiejętności Latanie
Debiut
Manga Rozdział 93
Anime Odcinek 36
Film Toriko film: Specjalne menu Boga Smakoszy
Limuzynowa Meduza to gigantyczna latająca meduza, której elastyczne wnętrze może zostać umodelowane we wszystko co jest potrzebne podróżującemu. Setsuno używa jednej jako środka transportu.

Wygląd

Jest to ogromna jasno różowa bestia przypominająca meduzę. Nie wiadomo jak wygląda nieumodelowana Limuzynowa Meduza w naturalnym środowisku. Jest wielkości małego domku mieszkalnego i może pomieścić w swoim wnętrzu wielu pasażerów.

Zachowanie

Limuzynowa Meduza wydaje się być spokojną i lojalną istotą dla jej pasażerów i nie wydaje się posiadać żadnych wrogich intencji. Jej środowisko naturalne to jest zupełną tajemnicą, ale mówi się, że nie pochodzi ze Świata Ludzi co może świadczyć, że pochodzi ze Świata Smakoszy. Pomimo prawdopodobieństwa że pochodzi z niebezpiecznego Świata Smakoszy, istota ta może być oswojona i sprzedawana przez mieszkańców łagodniejszego Świata Ludzi i nie przeszkadza jej wykorzystywanie do podróży lub konieczności przebudowy jej wnętrzności.

Umiejętności

Prędkość Limuzynowej Przyprawy

Prędkość Limuzynowej Meduzy.

Niezależnie od tego czy na lądzie czy morzu, Limuzynowa Meduza jest luksusowym środkiem transportu i może udać się do prawie każdego środowiska i terenu w wodzie oraz w powietrzu. Może nawet podróżować do zamarzniętych miejsc takich jak Lodowe Piekło pozwalając pasażerom przebywać w cieple i wygodzie. Jej wnętrze jest elastyczne i może być kształtowane w meble, naczynia i inne prymitywne przedmioty używane w przestrzeni życiowej. Można zrobić w niej kominek, gdyż ogień nie robi jej żadnych widocznych uszkodzeń oraz lodówkę, w której można bezproblemowo przechowywać jedzenie.

Limuzynowa Meduza jest niesamowicie szybkim stworzeniem, zdolnym do "pływania" w powietrzu z fenomenalną prędkością. Może podróżować na duże odległości, takie jak z Lodowego Piekła do Życia w krótkim czasie, a jej pasażerowie odczuwają wygodę. Czyni to poprzez "pływanie" w powietrzu jak meduzy zamieszkujące wody poprzez wycofanie a następnie wystrzelenie swoich macek do stworzenia dość dużej siły, która ją odpycha, pokazując, że jest to potężna istota.

Ta istota wydaje się posiadać również niesamowitą moc, co zademonstrowała Limuzynowa Meduza Setsuno, której udało się ochronić gigantyczną górę lodu wypełnioną żywnością przed przerażającą Meteorytową Przyprawą Midory, przed którą większość Świata Ludzi nie była w stanie się bronić. Sposób w jaki udało się jej to zrobić, pozostaje nieznany.

Użycie

Limuzynowe Meduzy sprzedawane są głównie jako wysokiej klasy drogie bestie transportowe, które działają w trybie komfortu i bezpieczeństwa podczas podróży. Są podatne na formowanie i urządzanie ich wnętrza co czyni je jeszcze bardziej pożądanymi. Limuzynowa Meduza rzadko pojawia się na rynku, więc trudno jest określić jej cenę, ale szacuje się, że jej koszt przekracza kilkaset luksusowych samochodów.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki