FANDOM

Limon
Limon
Nazwa
Japońska リモン
Rōmaji Rimon
Inne Nazwy Sommelière Śmierci (死のソムリエール Shi no Somuriēru)
Informacje
Płeć KobietaKobieta
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Przynależność Bishokukai Oddział Smakoszy
Zajęcie Sommelière Oddziału Smakoszy
Debiut
Manga Rozdział 101 (wspomniana)
Rozdział 211
Anime Odcinek 44 (wspomniana)
Odcinek 126
Galeria

Limon jest tajemniczą Sommelière Oddziału Smakoszy.

Wygląd

Limon jest młodą kobietą obdarzoną kobiecymi kształtami. Ma bardzo długie czarne włosy, skośne oczy i fioletowe tatuaże pod oczami po obu stronach twarzy. Nosi jednoczęściowy fioletowy strój z dużym dekoltem w kształcie litery V, który obejmuje ręce wraz z dłońmi i sięga do połowy ud. Nosi też długie pończochy i ciemne buty na obcasach.

Gdy została wspomniana w anime po raz pierwszy nosiła ciemną bluzkę z jasnymi rękawami.

Osobowość

Jak większość członów Oddziału Smakoszy, Limon jest bezwzględna i skora do przemocy.

Umiejętności

Limon jest na tyle silna by wejść do Świata Smakoszy i przeżyć w jego zdradzieckim środowisku oraz walczyć z potężnymi stworzeniami, które tam zamieszkują. Była wspomniana jako jedna z pierwszych członków Oddziału Smakoszy zdolnych by wejścia do Świata Smakoszy bez używania Robotów GT.[1] Jej wysoka pozycja w organizacji jest również dowodem jej siły.

Ze względu na jej moc, nie musi robić uników lub się bronić. Posiada wyjątkową tolerancję bólu i nawet trafiona wieloma pociskami na całym ciele uśmiecha się i rozmawia normalnie. Może ona również "fermentować" pociski znajdujące się w jej ciele i wystrzelić je z powrotem w przeciwników, wykazując wysoki stopień fizycznej kontroli nad swoją anatomią.

Techniki

Degustacja Obrażeń (ダメージテイスティング, Damēji Teisutingu): Techniki tej Limon używa przed otrzymaniem obrażeń i pozwala ona jej przeprowadzić ataki, które wykorzystują obrażenia, które otrzymała. Nie wiadomo w jakim stopniu ale chroni ją od śmierci, co widać gdy otrzymała liczne strzały w klatkę piersiową

Fermentowanie w Ciele (体内熟成, Tainai Jyukusei): Po użyciu Degustacji Obrażeń, Limon "fermentuje" obrażenia. Stwierdziła, że im dłużej go używa tym "pyszniejszy" będzie kolejny ruch

Odkorkowanie (開栓, Kaisen): Limon zaczyna wirować przypominając korkociąg i w nieznany sposób odsyła obrażenia do przeciwnika. Degustacja Obrażeń i Fermentowanie w Ciele muszą zostać wykonane przed użyciem tej techniki

Historia

Wątek Stuletniej Zupy

Limon została wspomniana przez Alfaro jako jedna z pierwszych członków Oddziału Smakoszy zdolnych by wejścia do Świata Smakoszy bez używania Robotów GT.

W dzień Festiwalu Gotowania Oddział Smakoszy przygotował się do ostatniej misji w Świecie Ludzi, która polegała na porwaniu kucharzy z Festiwalu Gotowania. Zespół wybrany do tego zadania składał się z wielu potężnych członków takich jak Limon, Starjun, Tommyrod, Grinpatch, Elg, Chiyo i z kilku Golemów.[2]

Podczas ataku na Stadion Gotowania, wraz z innymi członkami zaatakowała z nieba. Gdy członkowie IGO (wraz z Mafią Smakoszy i Smakoszowymi Rycerzami) wkroczyli na pole bitwy, skomentowała, że jako "Sommelière Śmierci" zapewni im najwyższy "Tryb Śmierci".

Później pozwoliła niektórym członkom Mafii Smakoszy postrzelić się a po użyciu swoich technik zwróciła im obrażenia których doznała.

Różnice Manga/Anime

  • Gdy została wspomniana po raz pierwszy w anime została pokazana z pomarańczowymi włosami. Zostało to poprawione podczas jej debiutu.
  • Limon nie jest została pokazana skacząc z powietrza na Stadion Gotowania w anime, po prostu została pokazana obok innych członków na trybunach.
  • Wszystkie kwestie Limon w anime zostały usunięte, dlatego też nie ma aktora głosowego.
  • Walka Limon z Mafią Smakoszy nie została pokazana w anime, prawdopodobnie przez wysoką cenzurę.

Ciekawostki

  • Jej imię po hiszpańsku znaczy "cytryna".

Źródła

  1. Rozdział 101 i Odcinek 44
  2. Rozdział 211

Więcej z Fandomu

Losowa wiki