FANDOM

Lecznicza Woda
Manga - Anime

Źródełko Leczniczej Wody

Nazwa
Japońska 療水
Rōmaji Ryōsui
Informacje
Typ Napój
Poziom Upolowania Nieznany
Lokacja Strefa 1
Debiut
Manga Rozdział 252 (wspomnienia)
Anime Odcinek 144 (wspomnienia)

Lecznicza Woda to dość rzadki rodzaj wody, która może uleczyć prawie wszystkie obrażenia poprzez natychmiastowe aktywowanie Komórek Smakoszy, gdy dostanie się do rany.

Historia

Wojna Smakoszy

Acacia użył jej do wyleczenia kolana Midory, gdy ten zranił się w Jaskini Piaszczystej Plaży. Wiele lat później, Midora zdobył trochę Leczniczej Wody by uleczyć Froese a gdy umarła, codziennie przynosił i wylewał ją na jej grób. Później Ichiryuu zasugerował, że jest niezbędna do przygotowania składnika z Menu Pełnego Posiłku Acaci.

Wątek Ptaka Miliard

Chichi dał buteleczkę Leczniczej Wody Czterem Niebiańskim Królom przed ich wyruszeniem do Świata Smakoszy i wytłumaczył im co ona robi.

Wątek POWIETRZA

Po przegranej walce Toriko z Heraklesem, buteleczka z Leczniczą Wodą rozbiła się a sama woda dostała się do rany Toriko. Momentalnie jego Komórki Smakoszy zaczęły odtwarzać straconą część ciała, dzięki czemu "Niebieski" Demon Apetytu mógł się wydostać.

Po zniszczeniu serca Komatsu, Teppei niszczy trzy pozostałe butelki Leczniczej Wody zapobiegając użycie jej przez Czterech Niebiańskich Królów do uleczenia Komatsu.

Wątek INNEGO

Setsuno używa jej do uleczenia ręki Jirou, która została odgryziona przez kawałek Neo.

Wątek BOGA

Brunch będąc w Strefie 1 zebrał trochę Leczniczej Wody i po powrocie używa jej na rannym Teppeiu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki