FANDOM

Kumkowóz
Kumkowóz
Nazwa
Japońska CARエル
Rōmaji Kāeru
Informacje
Typ Bestii Płaz
Poziom Upolowania 455
Lokacja Urzekający Świat Jedzenia
Długość 4m
Waga 1,5t
Umiejętności Wysoka Prędkość
Debiut
Manga Rozdział 277
Kumkowóz to płaz z Świata Smakoszy, który przypomina samochód.

Wygląd

Kumkowóz jest wielkości małego samochodu kompaktowego. Na plecach ma wcięcie i odrost w kształcie fotela, w którym inni mogą jeździć. Posiada złożone oczy, które przypominają reflektory. Zamiast nóg posiada koła, chociaż nie wiadomo, czy to jest przystosowanie czy naturalna formacja ciała.

Zachowanie

Tylko jeden Kumkowóz został pokazany do tej pory, ale wydaje się być przyjazną istotą, która ma zamiłowanie do prędkości. To pochopne zachowanie może spowodować, że opuszcza innych bez namyśli. Kumkowóz Mappy'ego wydaje się być dość inteligentny, gdyż może mówić żabim językiem.

Umiejętności

Kumkowóz może poruszać z niewiarygodną prędkością i jest w stanie podróżować po Wyspie Yutou w mgnieniu oka i jest znacznie szybszy niż Ośmiornicoarbuz. Może również bez problemu przechodzić przez teren, który został oznaczony śladem jednego z Ośmiu Królów.

Techniki

Prędkość Kumkowozu w formie Najwyższego Biegu
  • Najwyższy Bieg (トップギア, Toppu Gia): Kumkowóz może osiągnąć najwyższą prędkość podczas transformacji na "Najwyższy Bieg", gdzie pojawiają się po dwa dodatkowe koła pomiędzy przednimi i tylnymi kołami. Będąc w tym stanie i wdychając dużą ilość powietrza może pędzić z ogromną prędkością.

Historia

Wątek POWIETRZA

Kumkowóz pojawił się po raz pierwszy, gdy Podróżująca Żaba Mappy przyjechał do Czterech Niebiańskich Królów. Gdy Mappy postanowił jechać z nimi na Ośmio-chanie, jego Kumkowóz miał ich prowadzić do Urzekającego Świata Jedzenia, lecz zrobił to z taką prędkością że Ośmiornicoarbuz nie mógł nadążyć. Kiedy Kumkowóz pojechał skrótem, prowadził grupę w kierunku śladu Heraku, króla Strefy 8. Kumkowozu nie widziano co oznacza, że ​​prawdopodobnie dotarł już do Złotego Bagna.

Gdy Stalowe Chmury zaczęły się zniżać i miało wystąpić zjawisko znane jako Stalowy Krok, Kumkowóz zawrócił jednej chwili i mówi Mappy'emu w żabim języku, że powinni schować się do brzucha Ośmio-chana. Kumkowóz dołącza do grupy wewnątrz brzucha Ośmiornicoarbuza.

Ciekawostki

  • Jego nazwa rōmaji to gra słów, gdyż Kāeru jest podobne do słowa "Żaba" (カエル,Kaeru)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki