FANDOM

Księga Zagadek
Księga Zagadek
Nazwa
Kanji リドルチャプター
Rōmaji Ridoru Chaputā
Informacje
Twórca Ico igo IGO
Funkcje Przetwarza informacje o składnikach Świata Ludzi i Świata Smakoszy
Debiut
Manga Rozdział 272 (wspomniany)
Rozdział 273
Księga Zagadek to terminal komputerowy w postaci tabletu, który działa jako najnowsze urządzenie pomiarowe poziomów upolowania wynalezione przez IGO. Zostało opracowane przez IGO w czasie półtorarocznego przeskoku czasowego i zastąpiło poprzednie urządzenie pomiarowe.

Opis

Sposób zdobywania informacji

Sposób zdobywania informacji o składniku.

Aby sprawdzić informacje o mierzonym składniku na tym narzędziu, wymagane jest użycie wskaźnika laserowego umieszczonego na specjalnej opasce na nadgarstek. Składnik musi zostać trafiony tym laserem i następnie dane dotyczące składnika lub bestii przesyłane są i wyświetlany na ekranie Księgi Zagadek. Wyświetlana jest nazwa, poziom upolowania i inne informacje na jego temat.

Został stworzony w oparciu o informacje z pewnego Smakoszowego Identyfikatora, który został zostawiony przez nieznaną osobę (ujawniono później, że należał on do Niebieskiego Nitro PARY) koło Prezydenta IGO Mansama, gdy ten spał. Identyfikator zawierał informacje o 300.000 składników Świata Ludzi i wielu składnikach Świata Smakoszy, których liczba wynosi kilka milionów. Nowością tego urządzenia jest to, że nie ma limitu pomiaru poziomu upolowania, a także ma nieskończony zasięg w przeciwieństwie do Kleszczy Pomiarowych, które miały limit w obu tych aspektach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki