FANDOM

Krabbus
Krabbus.png
Nazwa
Japońska クラブバ一ス
Rōmaji Kurabubaichisu
Informacje
Typ Bestii Skorupiak
Poziom Upolowania 500
Lokacja Strefa 8
Długość 20m
Wysokość 5m
Waga 10t
Debiut
Manga Rozdział 321

Krabbus to gatunek skorupiaka, który jest Potworem Bezpieczeństwa żyjącym w Strefie 8. Jeden osobnik z tego gatunku został użyty przez Rin i innych z Świata Ludzi jako środek transportu do Strefy 7.

Wygląd

Krabbus to krab wielkości dużego autobusu, który zgodnie z nazwą, ma cechy prawdziwego autobusu, takie jak osiem kół, reflektory i światła po lewej i prawej stronie (ponieważ porusza się tylko na boki), zderzaki, kilka szyb otaczających jego ciało jak w autobusie i usta przypominające typowe drzwi autobusu. Czułki z oczami znajdują się tuż nad jego ustami i ma tendencję do trzymania jego ogromnych kleszczy nad głową w czasie ruchu.

Zachowanie

Wydaje się być łagodną bestią bez oznak wrogości. Może także zostać oswojony.

Umiejętności

Krabbus może poruszać się po lądzie z prędkością pojazdu silnikowego. Jako Potwór Bezpieczeństwa może tworzyć Pokój Wypoczynkowy by ukryć siebie i pasażerów przed wrogami.

Historia

Wątek PARY

Gdy Rin i reszta silnych osób z Świata Ludzi przybyli do Urzekającego Świata Jedzenia to znaleźli się w trudnej sytuacji, gdyż Pustelnik Daruma oświadczył, że nie mają Potwora Bezpieczeństwa zdolnego do podróżowania po wodzie. Na szczęście Nono przypomniała wszystkim o swojej zdolności zamrażania, która pozwoli jej na zamrożenie powierzchni wody, co pozwoli by ich Potwór Bezpieczeństwa dotarł do Strefy 7. Później grupa przygotowała się do wyruszenia w Krabbusie.

Po dotarciu od Strefy 7, grupa wsparcia opuścił Krabbusa na pobliskiej plaży i przystąpił do zlokalizowania Czterech Niebiańskich Królów. Po znalezieniu ich i dopracowaniu planu zdobycia wszystkich składników z Menu Pełnego Posiłku Acacii przed Zaćmieniem Smakoszy, grupa użyła Żółwalona i pozostawia Krabbusa do wykorzystania przez Guemona i Malee by mogli dostarczyć PARĘ do Świata Ludzi.

Ciekawostki

  • Krabbus jest dziełem fana z Fukushimy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki