FANDOM

Koń Daruma
Manga - Anime

Koń Daruma.png

Nazwa
Japońska ダルマホース
Rōmaji Darumahōsu
Informacje
Typ Bestii Demon
Poziom Upolowania Niezmierzony
Lokacja Wzgórze Królowej Koni
Długość 1300m
Wysokość 1000m
Waga 40.000.000t
Dieta Roślinożerny
Debiut
Manga Rozdział 195
Anime Odcinek 114
Koń Daruma to ogromny demon podobny do konia.

Wygląd

Koń Daruma to ogromny demoniczny koń. Ma ostre, skośne czerwone oczy i zastraszający wygląd. Ma długą blond grzywę i paski na całym ciele z wyjątkiem twarzy przez co przypomina zebrę.

Zachowanie

Pomimo swojej wielkiej siły i zastraszającego wyglądu, wydaje się być spokojnym i posłusznym stworzeniem. Słucha swojego pana bez pytań, nawet gdy zostanie komuś przekazany. Jednak, czy takie zachowanie jest wspólne dla wszystkich Koni Daruma pozostaje nieznane.

Umiejętności

Wielkość Konia Daruma porównywalna jest do wysokości Wież Smakoszy lub Górożółwia. Jest w stanie niszczyć budynki tylko idąc. Pokazano jak zjada roślinność całego wzgórza, gdy Górożółw został pokonany. Jest niesamowicie szybki, podróżując przez całą drogę, z miejsca w którym Zebra walczył z Górożółwiem do centrum Świata Ludzi niemal w chwilę. Jest także szybszy niż Quinn i Terry, a zarówno oba ich gatunki znane są z niesamowitej prędkości. Posiada wielką wytrzymałość, ponieważ nie okazuje zmęczenia po długiej podróży z krawędzi Świata Ludzi do centrum. Koń Daruma może być również silny lub silniejszy niż Cztery Bestie jako że Sunny wierzy, że mógłby powalić Cztery Bestie na własną rękę.

Historia

Wątek Czterech Bestii

Zebra używa jako transportu Konia Daruma, którego pożyczył od Pustelnika Darume. Bestia pojawia się w Mieście Smakoszy by odebrać Zebrę i zawieźć do jednego z miejsc, gdzie Cztery Bestie pojawią się w Świecie Ludzi. Gdy walka pomiędzy Zebrą i Górożółwiem się skończyła, Koń Daruma był widziany jedząc rośliny na wzgórzu. Po tym jak Górożółw został wciągnięty pod ziemię, by wrócić do głównego ciała Czterech Bestii, Zebra i Koń Daruma szybko podążyli za nim. Po dotarciu do Placu Parku Jedzenia, Cztery Bestia uwolnił Zielony Deszcz, więc Coco zapytał, czy może pożyczyć Konia Daruma Zebra. Bestia następnie transportuje Komatsu do Wież Smakoszy, tak by kucharz mógł pracować nad antidotum na Zielony Deszcz. Później wraca by dostarczyć Lecznicze Mochi, które zostało ukończony dla ludności na Placu Parku Jedzenia.

Wątek POWIETRZA

Koń Daruma widziany jest wraz z innymi koniami na Wzgórzu Królowej Koni, gdy Toriko, Komatsu i Mappy przejeżdżają tamtędy. Później jeden z nich na rozkaz Króla Koni próbuje zatrzymać Komatsu i Mappy'ego, lecz Kumkowóz Mappy'ego jest zbyt szybki.

Ciekawostki

  • Chociaż jest nazywany koniem, przez paski i kolory bardziej przypomina zebrę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki