FANDOM

Kleszcze Pomiarowe
Kleszcze Pomiarowe.jpg
Nazwa
Kanji メジャートング
Rōmaji Mejā Tongu
Informacje
Twórca IGO
Funkcje Mierzenie poziomów upolowania bestii
Właściciel Rin
Status Nieużywane
Debiut
Manga Rozdział 173 (wspomniane)
Rozdział 197
Anime Odcinek 87 (wspomniane)
Odcinek 115
Kleszcze Pomiarowe to Urządzenie Mierzące Poziomy Upolowania zdolne do pomiaru poziomu upolowania bestii powyżej poziomu 100, więc mogą być stosowane w Świecie Smakoszy.

Opis

Sposób mierzenia Kleszczami Pomiarowymi.jpg

Sposób mierzenia Kleszczami Pomiarowymi.

Zostały one opracowany w laboratoriach IGO i nazwane przez Rin. Urządzenie ma zasięg tylko 50 metrów, więc użytkownik musi zbliżyć się do celu, aby go użyć. Jest on wykonany z wykorzystaniem języka Oznaczającego Kameleona, bestii, której język jest w stanie zmierzyć "energię komórkową". Tak więc, po prostu daje odczyt tylko na podstawie mocy bestii i nie bierze pod uwagę nic innego, takiego jak środowisko lub inne przeszkody.

Wydaje się, że urządzenie ma również funkcję bezprzewodowego przesyłania poziomu upolowania różnych bestii mierzonych przez inne Kleszcze Pomiarowe. Ponadto posiada komunikator, który pozwala użytkownikowi na kontakt z innym użytkownikiem tego urządzenia.

Według Rin, maksymalny poziom upolowania jaki to urządzenie może zmierzyć równy jest 999. Gdy, próbowała zmierzyć poziom Terry urządzenie wyświetliło "E" co oznacza "ERROR" (błąd). W czasie półtorarocznego przeskoku czasowego, IGO opracowało jeszcze bardziej zaawansowane urządzenie pomiarowe poziomów upolowania o nazwie Księga Zagadek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki