FANDOM

Kariu
Kariu.png
Nazwa
Japońska カリウ
Rōmaji Kariu
Informacje
Płeć Mężczyzna.pngMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Nie Żyje
Data Urodzenia 10 Września
Wzrost 195cm
Waga 90kg
Grupa Krwi 0
Status Profesjonalny
Przynależność NEO
Poprzednia Przynależność Bishokukai.png Oddział Smakoszy (zdradził)
Zawód Kucharz.png Kucharz
Debiut
Manga Rozdział 171
Anime Odcinek 97
Galeria

Kariu był Szefem Kuchni Oddziału Smakoszy. W rzeczywistości został sekretnie zahipnotyzowany by być członkiem NEO i służył tej organizacji aż do czasu swojej śmierci.

Wygląd

Jest średniej wysokości mężczyzną o blond włosach. Jego skóra wydaje się być ciemno czerwona an całym jego ciele. Na ramionach, rękach i nogach nosi coś na wzór zbroi, która wyglądem odpowiada hełmowi na jego głowie. Nosi także prostokątne okulary przeciwsłoneczne.

Później jego strój nie uległ zmianie, lecz tylko zmieniły się jego kolory.

Osobowość

Jest bardzo pewny siebie i arogancki. Uważa się za potężniejszego od Ichiryuu i Toriko.

Umiejętności

Jest jednym z członków Oddziału Smakoszy, którzy są zdolni wejść do Świata Smakoszy bez konieczności stosowania Robota GT. To że jest członkiem o randze wyższej niż Zastępcy Szefa Kuchni, daje wskazówkę jak może być silny.

Umiejętności Kucharskie

Jako Szef Kuchni Oddziału Smakoszy posiada umiejętności gotowania, które są oczywiście wysokiej klasy, choć nie wiadomo w jakim zakresie.

Techniki

Kariu używa Latającej Sieci.gif

Latająca Sieć (蝿帳, Haichō): Kariu żuje swoją gumę i wystrzeliwuje ją nad swój cel. Guma następnie rozszerza się i tworzy bardzo mocną klatkę. Gdy używa się jej w połączeniu z Obrusem Kaitory to tworzy się ostateczną przykrywkę jedzenia, choć Ichiryuu przełamał obie techniki bez wysiłku używając siły mięśni.

Historia

Wątek Meteorytowego Czosnku

Został pokazany po raz pierwszy, gdy z innymi członkami chciał zatrzymać Ichiryuu. Kaitora użył Obrusu a on Latającej Sieci, by zamknąć go w lepkiej klatce. Jednakże Ichiryuu był w stanie uciec z ich pułapki, co bardzo nim wstrząsnęło, gdyż ich łączony atak był nie do pokonania.

On, Boneless i grupka Nitro zostali wysłani na Most Rozwoju Żaru, gdzie stanęli naprzeciwko Sakury i Malisman. Powiedzieli Smakoszowej Pisarce, że jej książka o smaku Menu Pełnego Posiłku Acaci nie zostanie opublikowana, lecz zapewniają, że świat dowie się o ich śmierci.

Później widziany jest z innymi członkami NEO, gdy kierują się do ich następnego celu.

Wątek POWIETRZA

Jest widziany wraz z innymi członkami NEO czekając na Joie przez Drogą Do Sukcesu. Później, gdy Czterech Niebiańskich Królów zdobyło POWIETRZE i świętowali z tego powodu, on, Shigematsu, Boneless i Teppei podróżowali na bestii Shigematsu w kierunku Wzgórz Wolnego Deszczu. Po dotarciu mówi, że sam zajmie się wszystkimi przeciwnikami i zaczyna wystrzeliwać Latającą Sieć, lecz momentalnie zostaje zabity przez zmienione ramie Toriko. Jego martwe ciało zostało wchłonięte przez korzenie Ogromnego Powietrznego Drzewa.

Różnice Manga/Anime

Więcej z Fandomu

Losowa wiki