FANDOM

Kaitora
Kaitora
Nazwa
Japońska カイトラ
Rōmaji Kaitora
Informacje
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Data Urodzenia 8 Stycznia
Grupa Krwi B
Status Profesjonalny
Przynależność NEO
Poprzednia Przynależność Bishokukai Oddział Smakoszy
Zawód Saiseiya Saiseiya
Debiut
Manga Rozdział 171
Anime Odcinek 97
Głosy
Japoński Shirakawa Shusaku
Galeria

Kaitora był ekskluzywnym Saiseiya Oddziału Smakoszy odpowiedzialnym za ożywianie i zabezpieczanie składników dla organizacji. W rzeczywistości został sekretnie zahipnotyzowany by być członkiem NEO i obecnie działa w tej organizacji.

Wygląd

Kaitora jest nieludzko wyglądającym mężczyzną o ciemnej niebieskawo zielonej skórze, sześciu rękach i żółtych oczach bez źrenic. Nie widać by miał usta a jest w stanie mówić. Ma dekoracyjne tatuaże na wszystkich rękach, które rozchodzą się na całe ramiona aż do boków głowy. Nosi kropkowane spodnie i fartuch kuchenny, elfią czapkę i buty oraz śliniak. Nie nosi żadnej koszulki

Osobowość

Wydaje się być spokojnym, opanowanym, odważnym człowiekiem, który zachował spokój, nawet w obecności Ichiryuu i jego wielkiej mocy, ale poza tym niewiele wiadomo o jego osobowości. Wydaje się znać Yosaku, lecz stopień ich znajomości jest nieznany. Ma zwyczaj składać ręce podczas rozmowy.

Umiejętności

Jest jednym z członków Oddziału Smakoszy, którzy są zdolni wejść do Świata Smakoszy bez konieczności stosowania Robota GT. Jego ciało przystosowane jest by mógł przetrwać w zdradzieckim środowisku Świata Smakoszy. Jako saiseiya, Kaitora ma wiele różnych technik i sprzętów wykorzystywanych do ożywiania składników. Jest bardzo wykwalifikowany w używaniu bicza ruszając nim w bardzo skomplikowanych ruchach i łapiąc rękę Yosaku podczas uderzenia. Jest też bardzo silny, gdyż z sukcesem odciął rękę przeciwnika i wytrzymały co widać gdy szybko otrząsnął się po silnym uderzeniu w głowę. Kaitora jest też doskonałym sensorem, jak pokazał gdy mógł dokładnie powiedzieć, że spotkania między Ichiryuu i Midorą się skończyło i że ten ostatni wygrał, a Yosaku niczego nie dostrzegł.

Ekwipunek

Oprócz swoich przyrządów do ożywiania, Kaitora nosi ciernisty bicz podobnie jak Jerry Boy.

Techniki

Obrus

Obrus (テーブルクロス, Tēburukurosu): Kaitora tworzy długą płachtę z lepkiej substancji, która automatycznie rozprzestrzenia się na ziemi z wielką prędkością gdy przyłoży rękę do ziemi. Gdy używa się go w w połączeniu z Latającą Siecią Kariu to powstaje ostateczne nakrycie z którego ponoć nie da się uciec po dotknieciungo, choć Ichiryuu przełamał obie techniki bez wysiłku używając siły mięśni

Ciernisty Korzeń (茨の根, Ibara no Ne): Kaitora oplątuje część ciała przeciwnika swoim ciernistym biczem i odrywa tą część

Historia

Wątek Meteorytowego Czosnku

Pierwszy raz pojawia się wraz z resztą członków Oddziału Smakoszy, gdy Ichiryuu pojawia się w ich kryjówce. Kaitora użył Obrusu' a Kariu Latającej Sieci, by zamknąć Prezydenta IGO w lepkiej klatce. Jednakże Ichiryuu był w stanie uciec z ich pułapki, co bardzo nim wstrząsnęło, gdyż ich łączony atak był nie do pokonania.

Kaitora został wysłany do Ogrodu Smakoszy w sektorze G Świata Smakoszy, gdzie wraz z dwoma nieznanymi członkami Oddziału Smakoszy i kilkoma Nitro stanął naprzeciwko Yosaku i Manana. Stwierdził do przeciwników, że nie będą w stanie odzyskać żyć które stracą. Yosaku mówi mu, że ma do niego pytanie.

Jakiś czas później widać jego walkę z Yosaku, podczas której odcina rękę przeciwnikowi. Jednakże nie było to skuteczne przeciwko Yosaku, który momentalnie "przykleił" sobie oderwaną rękę i zadał mu cios w głowę Drewnianym Uderzeniem. Gdy Yosaku zapytał czy wie gdzie znajduje się Mohyan Shaishai odpowiedział mu, że ich mistrz należy do tej samej organizacji co on, lecz nie jest to Oddział Smakoszy. Po chwili wyczuł, że walka Ichiryuu i Midory się zakończyła i że lider Oddziału Smakoszy wygrał. Stwierdził, że ich walka się zakończyła i dodał, że uczeń Yosaku też do nich dołączył po czym przebił Yosaku od tyłu i odszedł zostawiając rannego przeciwnika.

Później widziany jest z innymi członkami NEO, gdy kierują się do ich następnego celu.

Różnice Manga/Anime

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki