FANDOM

Jadalna Planeta
Jadalna Planeta.png
Nazwa
Japońska ダイニングプラネット
Rōmaji Dainingu Puranetto
Informacje
Przynależność Szlachta Smakoszy
Lokacja Świat Smakoszy
Debiut
Manga Rozdział 279
Jadalna Planeta to lokacja w Świecie Smakoszy, która normalnie ukryta jest przed wszystkimi stworzeniami. Jednakże, może zostać zobaczona przez tych, którzy posiadają dużą ilość Szczęścia Jedzenia. Prawdopodobnie jest to kwatera główna Szlachty Smakoszy. Aby się do niej dostać należy przejść Drogą Do Sukcesu.

Wygląd

Jadalna Planeta ma wygląd ogromnej ciemnej kuli pokrytej pęknięciami z których wydobywa się światło. Wewnątrz mieszczą się różne wizje innych planet, a także wysoki filar na którym znajduje się stół dla Szlachty Smakoszy.

Historia

Wątek POWIETRZA

Jadalna Planeta została pokazana, gdy Joie szedł niewidzialną ścieżką, która pojawiała się w czasie gdy po niej stąpał. Ścieżka błyszczała gdy stawiał na niej kroki i doprowadziła go do Jadalnej Planety. Wewnątrz, Joie rozmawia z grupą Niebieskich Nitro znanych jako Szlachta Smakoszy o swoich planach zdobycia Menu Pełnego Posiłku Acacii oraz informuje ich o ukończeniu Arki. Członkowie NEO stojący przy klifie, gdzie znajduje się ścieżka, której nie mogli jej zobaczyć, jednak Nakaume był w stanie to zrobić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki