FANDOM

Jack
Słoń Jack
Nazwa
Japońska ジャック
Rōmaji Jakku
Informacje
Gatunek Słoń Jack
Status Profesjonalny
Przynależność Bishokukai Oddział Smakoszy
Zajęcie Zwierzęcy Partner
Partner Grinpatch
Debiut
Manga Rozdział 62
Anime Odcinek 22
Film Toriko film: Specjalne menu Boga Smakoszy
Galeria

Jack to Słoń Jack i jest zwierzęcym partnerem Grinpatcha. Fakt, że jest partnerem Grinpatcha jest dość zaskakujący, gdyż wiadomo, że Oddział Smakoszy są zimni i bezwzględni wobec zwierząt, ale nie wiadomo czy naprawdę dba o swoje "zwierzątko" czy po prostu dba o niego tak długo, jak jest on mu przydatny.

Zachowanie

Wydaje się mieć bardzo słabe poczucie kierunku, jako że łatwo gubi się, szukając swojego pana.

Umiejętności

To bardzo duża i potężna bestia zdolna do ścięcia i przeniesienia z łatwością kolby Kukurydzy BB. Jack jest na tyle silny by przeżyć w zdradzieckim Świecie Smakoszy.

Historia

Wątek Kukurydzy BB

Został wysłany przez Grinpatcha by zdobyć kolbę Kukurydzy BB. Gdy przybył na miejsce walki Toriko i Grinpatch, zabrał swojego właściciela i polecieli z ogromną prędkością do Kwatery Głównej Oddziału Smakoszy.

Podczas gdy Midora zaatakował Wyspę Gotowania, Jack pojawia się niosąc Grinpatcha, gdy Starjun nakazał im uciekać. Później widzimy go dolatującego do zniszczonej Kwatery Głównej Oddziału Smakoszy w Świecie Smakoszy‏, która została zniszczona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki