FANDOM

Jądrawian
Bambina.png
Nazwa
Japońska キンタマントヒヒ
Rōmaji Kintamantohihi
Inne Nazwy Królowie Małp
Informacje
Typ Bestii Ssak
Poziom Upolowania 6000
Lokacja Strefa 7
Wysokość 150cm (Bambina)
Waga 25t (Bambina)
Umiejętności Ogromna siła i szybkość
Debiut
Manga Rozdział 300
Jądrawian to rzadki stary gatunek, którego osobniki znane są jako Królowie Małp. Zamieszkują one w Strefie 7 i rządzą tym kontynentem od bardzo dawna. Bambina - najpotężniejszy członek tego gatunku, jest "Królem Małp" i jednym z Ośmiu Królów czyli ośmiu najpotężniejszych bestii na świecie.

Wygląd

Jądrawiany.png

Samiec i Samica Jądrawiana tańczą razem.

Są to wysokie małpy o smukłym ciele pokrytym ciemnym potarganym futrem i taśmami, które owijają się wokół obszarów ich tułowia, rąk i nóg. Ich futra pokrywają tylko niektóre obszary ich ciał; ramiona, przedramiona i dolne obszary nóg. Mają duże dłonie i stopy jaśniejsze niż reszta ciała z ciemnymi paznokciami. Mają dość długie i potężne ogony pokryte krótszym futrem. Twarz Jądrawiana ma wiele zmarszczek, ciemne okolice pustych białych oczu i duże ciemne usta z ostrymi zębami. Ich najbardziej zauważalną cechą, która czyni je wyjątkowymi są ich duże jądra, które mogą lśnić tak jak wysokiej jakości biżuteria.

Samice

Samice Jądrawiana mają długie dzikie czarne włosy i nie mają taśm obejmujących ich ciało. Posiadają jaśniejsze futro niż samce wokół bioder, klatki piersiowej, podudzi i przedramion. Podobnie jak mężczyźni, mają długie ogony i bezwłose dokładnie taką samą parę rąk i stóp. Posiadają trochę drobniejszą talię.

Prawdziwa Forma

Bambina, jedyny pokazany Jądrawian i jeden z Ośmiu Królów posiada alternatywną formę, która jest zwykle ukryta. Ta forma przypomina dużą umięśnioną małpę o cechach podobnych do tych Latającej Wiewiórki a jego futro staje się jasne. Nie wiadomo czy wszystkie Jądrawiany posiadają tą formę.

Zachowanie

Samce tego gatunku są bardzo dumne ze swoich jąder i używają ich, aby przyciągnąć samice w ramach swojego rytuału godowego. Większe i piękniejsze jądra lśnią bardziej i są one uważane za symbol siły. Jądrawiany z wysokiej jakości jądrami zyskują prawo do spłodzenia wielu potomków.[1]

Umiejętności

Dotychczasowo widziany był tylko jeden osobnik z tego gatunku, który wykazał ogromną szybkość i siłę.

Ciekawostki

  • Jądrawian jest dziełem fana z Tokio.
  • Nazwa gatunku została błędnie zapisana jako Jądryl (キンタマンドリル Kintamandoriru) w wydaniu 2014-52 Weekly Shōnen Jumpa. Prawidłowa nazwa została podana przez autora w wydaniu 2015-02.

Źródła

  1. Rozdział 302

Więcej z Fandomu

Losowa wiki