FANDOM

Ikarishi
Przed Przeskokiem - Po Przeskoku

Ikarishi po przeskoku

Nazwa
Japońska イカリシ
Rōmaji Ikarishi
Informacje
Płeć KobietaKobieta
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Zawód Sekretarka
Status Personalny
Relacje Smile (szef)
Debiut
Manga Rozdział 100
Anime Odcinek 41
Galeria

Ikarishi[1] to kobieta pracująca w biurze "Smakoszowego Architekta" Smile'a. Jako sekretarka organizuje jego pracę, czyli przede wszystkim przypomina mu o jego toczących się pracach i staje się poważna, gdy jej szef podchodzi do pracy zbyt lekko.

Wygląd

Jest młodą kobietą średniego wzrostu. Ma brązowe włosy spięte w kok i duże ciemne oczy.

Osobowość

Sekretarka Smile'a znudzona jego zachowaniem

Sekretarka Smile'a znudzona zachowaniem szefa.

Ona troszczy się o pracę Smile'a i jego harmonogramem oraz stara się upewnić, że wyrobi się z daną pracą. Wydaje się być zdenerwowana kwaśną postawą Smile'a i brakiem jego prawdziwego szczęścia, do tego punktu, że rzuca czymś w niego, aby prawidłowo reagował i brał swoją pracę na poważnie. Jednakże jego nie drażni, gdy to robi to jednak, pokazując, że ich relacje są całkiem normalne.

Historia

Wątek Stuletniej Zupy

Przypomina Smile'owi o projektach nad którymi musi pracować, ale on spokojnie odstawia je na bok ze względu na jego zły nastrój. Irytuje ją to, lecz próbuje przekonać go, aby częściej się uśmiechał. Potem odbiera telefon od Toriko, który prosi aby Smile zbudował mu nowy Dom Słodkości. Próbuje powiedzieć o tym Smile'owi ale on niegrzecznie udaje szczęście, śmiejąc się do niej, a ona ze złości rzuca w słuchawką, ale on ignoruje to i rozmawia z Toriko, który mówi mu, że jest gotów zaoferować mu Stuletnią Zupę jako zapłatę. Ku jej zdziwieniu, Smile chętnie przyjmuje ofertę.

Wątek PARY

Po uwolnieniu przez Bambinę swojej "prawdziwej formy", jadła posiłek ze swoim szefem, gdy nagle Smile poczuł niepokój i zapytał się jej co chciałaby zjeść, gdyby to był jej ostatni dzień.

Ciekawostki

  • Jej imię zostało ujawnione dopiero w Tomie 29.5.

Źródła

  1. Tom 29.5 (Fanbook)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki