FANDOM

Iai-Aj
Iai-Aj.png
Nazwa
Japońska イアイアイ
Rōmaji Iai Ai
Informacje
Typ Bestii Ssak
Poziom Upolowania 622
Lokacja Strefa 7
Wysokość 150cm
Waga 50kg
Dieta Mięsożerny
Debiut
Manga Rozdział 297
Iai-Aj to gatunek naczelnego zamieszkującego w Strefie 7.

Wygląd

Jest wielkości wysokiego człowieka i wygląda jak niezwykle chudy lemur o okrągłym, jasnym brzuchu i jasnoniebieskim futrze. Posiada spiczaste uszy, oczka z małymi źrenicami i ciemne dłonie. Jego niezwykłą cechą jest to, że nosi parasol oraz to, że na końcu długiego ogona ma ostrze, którego używa jako miecza.

Zachowanie

Wydaje się być dość gwałtowny podczas polowań jak większość naczelnych w Strefie 7. Jest też wystarczająco inteligentny, aby używać przedmiotów, takich jak parasol i ostrza na końcu ogona jako miecza. Iai-Aj jak reszta naczelnych i inne bestie w Strefie 7 jest posłuszny woli Bambiny i przestrzega jej praw bez pytania. Podobnie reszta bestii Strefy 7, śmiertelnie boi się kwiatu Sandoriko, który zabił niezliczenie wiele bestii w przeszłości.

Umiejętności

Jako naczelny z "Małpiej Restauracji", gatunek ten jest wyspecjalizowany w małpiej sztuce walki zwanej Enbu, czyli specjalnemu stylowi walki znanemu tylko naczelnym Strefy 7. Podobnie jak wiele naczelnych Górskiego Kontynentu, ten gatunek jest niezwykle wytrzymały i może przetrwać śmiertelne ataki oraz zregenerować utraconą tkankę, a przy odbiorze obrażeń ich siła może chwilowo wzrosnąć. Posiadając poziom upolowania równy 622, Iai-Aj jest bardzo potężnym stworzeniem. Jest w stanie dzierżyć ostrze na końcu ogona jak miecz i wydaje się być biegłym w jego użytkowaniu. Gatunek ten wydaje się być również na tyle inteligentny, aby tworzyć przedmioty takie jak parasole.

Historia

Wątek PARY

Gdy Czterech Niebiańskich Królów dotarło głębiej Strefy 7, stanęli w obliczu małego szympansa, który wezwał resztę grupy do zaatakowania ich. Po tym jak Zebra zabił szympansa, niezliczone gatunki naczelnych przybyły i przygotowały się do walki z Niebiańskimi Królami, w tym Iai-Aj. Coco jako pierwszy spotkał osobnika z tego gatunku i był dość zaskoczony, widząc, że był na tyle inteligentny, aby korzystać z narzędzi. Królowie następnie próbowali odeprzeć małpy, ale ich bardzo przytłaczająca liczba okazała się dla nich zbyt wielka, ale nagle wszystkie małpy powstrzymały atak i zaczęły klęknąć przed gigantyczną małpą wielkości góry, która zbliżała się do nich. Jednakże zanim królowie mogą zmierzyć się z tym ogromnym wrogiem, wpadają w tajemniczej szczeliny w ziemi.

Później po masowym samobójstwie naczelnych jeden Iai-Aj nie zabił się, lecz gdy zobaczył Czterech Niebiańskich Królów znów ich zaatakował nie bojąc się nawet pyłku kwiatu Sandoriko. Po tym jak pyłek wywołał u niego śmiertelną alergię, Toriko uleczył go i nakarmił, widząc, że umiera z głodu. Iai-Aj spożywa posiłek płacząc ze szczęścia, jednak chwilę później przeraża się obecnością zbliżającego się instruktora. Później widzimy go jak pomaga Sunny'emu znaleźć resztę Niebiańskich Królów po zabawie z Królem Małp.

Osobnik ten bierze też udział w treningu Enbu Niebiańskich Królów, gdzie pokazuje, że opanował już podstawy techniki.

Ciekawostki

  • Jego nazwa to połączenie słów:
    • "Iai" jest odniesieniem do japońskiego stylu walki mieczem "Iaido", który często zwany jest po prostu Iai.
    • "Aj" jest odniesieniem do gatunku lemura znanego jako "Aj-Aj" (Palczak Madagaskarski).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki