FANDOM

Hatch
Hatch
Nazwa
Japońska ハッチ
Rōmaji Hatchi
Informacje
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Nie Żyje
Status Profesjonalny
Zawód Łowca Smaków Łowca Smaków (kiedyś)
Reporter
Debiut
Manga Rozdział 111
Anime Odcinek 49
Głosy
Japoński Koike Kenichi

Hatch był reporterem, który stał się sławny dzięki temu, że jako pierwszy ujawnił prawdę o okropnościach Świata Smakoszy.

Wygląd

Nie zbyt dobrze wiadomo jak wyglądał, ponieważ większość jego ciała pokrywały bandaże. Widać tylko, że ma brązowe włosy, brodę i wąsy.

Osobowość

Uważa Świat Smakoszy za prawdziwe piekło ze względu na przerażające środowisko oraz fakt, że każdy, kto wchodzi do niego umiera. To, że kiedyś był Łowcą Smaków oznacza, że jest bardzo odważny.

Umiejętności

Zanim został reporterem, był wysokiej klasy Łowcą Smaków. Był także wykwalifikowanym meteorologiem i ekspertem w dziedzinie nawigacji, gdyż był w stanie zrozumieć dziwne zjawiska pogodowe w Świecie Smakoszy.

Historia

Przeszłość

W roku 10 ES (Ery Smakoszy) czyli 490 lat przed wydarzeniami z serii wyruszył do Świata Smakoszy z pewnym Łowcą Smaków by prowadzić badania. Został uratowany przez owego Łowcę i udało mu się powrócić do Świata Ludzi. W wywiadzie określił Świat Smakoszy jako "piekło". Opisał panujące warunki pogodowe oraz dzikie bestie, które tam żyją. Po wywiadzie, IGO umieściło bariery w różnych miejscach aby oddzielić Świat Ludzi od Świata Smakoszy. Po tym wywiadzie Świat Smakoszy w całości został uznany za strefę zagrożenia.

Ciekawostki

  • Jego seiyū podkłada głos także Glassowi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki