FANDOM

Gwiezdny Pył Melka
Gwiezdny Pył Melka
Nazwa
Kanji メルクの星屑
Rōmaji Meruku no Hoshikuzu
Informacje
Typ Przyprawa
Poziom Upolowania Nieznany
Lokacja Ciężka Dziura
Debiut
Manga Rozdział 116
Anime Odcinek 53

Gwiezdny Pył Melka to złota osełka odkryta w Ciężkiej Dziurze przez Melka Pierwszego.

Użycie

Ostrzenie

Mówi się, że może naostrzyć każdy materiał na świecie. Podczas ostrzenia powstaje z niego złoty pył, który może zostać użyty jako przyprawa.

Jako Jedzenie

Składa się z nowych rodzajów aminokwasów i nigdy wcześniej nie próbowanych najwyższej jakości pikantnych komponentów.

Historia

Wątek Gwiezdnego Pyłu Melka

Jest to kolejna pozycja na liście składników Toriko danej mu przez prezydenta IGO Ichiryuu, aby wzmocnił swoje Komórki Smakoszy by mógł przetrwać w Świecie Smakoszy. Toriko, Komatsu i Melk Druga spróbowali go, lecz jego smak trzymali w tajemnicy, aż do czasu gotowania Lśniącej Gurami. Było to spowodowane tym, że smak tej przyprawy był mniej lub bardziej wciągający ze względu, że jego smak bezpośrednio stymuluje głód i może przytłoczyć smak niemal każdego posiłku, który został nim przyprawiony, chyba że uzupełniają się wzajemnie, takie jak Klejnotowe Mięso czy Lśniąca Gurami. Według Komatsu, kiedy on i Melk Druga spróbowali to nie mogli przestać go lizać.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki