FANDOM

Goryl Awalokiteśwara
Goryl Awalokiteśwara
Nazwa
Japońska 観音ゴリラ
Rōmaji Kan'non Gorira
Informacje
Typ Bestii Ssak
Poziom Upolowania 671
Lokacja Strefa 7
Debiut
Manga Rozdział 297
Goryl Awalokiteśwara to gatunek naczelnego zamieszkującego w Strefie 7.

Wygląd

Goryl Awalokiteśwara wyglądem przypomina współczesnego goryla górskiego o czarnym futrze i solidnej budowie ciała. Niezwykłą jego cechą jest to, że w sumie posiada dziesięć ramion. Dwa ramiona ulokowane są normalnie a pozostałe osiem na plecach.

Zachowanie

Wydaje się być oświeconym gatunkiem i woli medytować zamiast walczyć, jednak nie wiadomo, czy jest tak w rzeczywistości. Goryl Awalokiteśwara jak reszta naczelnych i inne bestie w Strefie 7 jest posłuszny woli Bambiny i przestrzega jej praw bez pytania.

Umiejętności

Jako naczelny z "Małpiej Restauracji", gatunek ten jest wyspecjalizowany w małpiej sztuce walki zwanej Enbu, czyli specjalnemu stylowi walki znanemu tylko naczelnym Strefy 7. Podobnie jak wiele naczelnych Górskiego Kontynentu, ten gatunek jest niezwykle wytrzymały i może przetrwać śmiertelne ataki oraz zregenerować utraconą tkankę, a przy odbiorze obrażeń ich siła może chwilowo wzrosnąć. Posiadając poziom upolowania równy 671, Goryl Awalokiteśwara jest bardzo potężnym stworzeniem.

Historia

Wątek PARY

Gdy Czterech Niebiańskich Królów dotarło głębiej Strefy 7, stanęli w obliczu małego szympansa, który wezwał resztę grupy do zaatakowania ich. Po tym jak Zebra zabił szympansa, niezliczone gatunki naczelnych przybyły i przygotowały się do walki z Niebiańskimi Królami, w tym Goryl Awalokiteśwara. Po tym jak Zebra zauważa jego obecność dochodzi do wniosku, że Goryl Awalokiteśwara jest oświecony i nie będzie miał problemów z pójściem w zaświaty, kiedy go już zabije. Królowie następnie próbowali odeprzeć małpy, ale ich bardzo przytłaczająca liczba okazała się dla nich zbyt wielka, ale nagle wszystkie małpy powstrzymały atak i zaczęły klęknąć przed gigantyczną małpą wielkości góry, która zbliżała się do nich. Jednakże zanim królowie mogą zmierzyć się z tym ogromnym wrogiem, wpadają w tajemniczej szczeliny w ziemi.

Ciekawostki

  • Awalokiteśwara to buddyjska bodhisatva współczucia.
  • Goryl Awalokiteśwara jest dziełem My-san z prefektury Koichi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki