FANDOM

Goblin Ramon
Goblin Ramon.jpg
Nazwa
Japońska ゴブリン・ラモン
Rōmaji Goburin Ramon
Informacje
Płeć Mężczyzna.pngMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Nieznany
Status Profesjonalny
Przynależność Biotop 0
Zawód Górski Bandyta
Debiut
Manga Rozdział 193
Anime Odcinek 111
Głosy
Japoński Sakamaki Manabu
Galeria

Goblin Ramon znany jako "Górski Smakoszowy Bandyta" należy do tajnego Biotopu 0, który znajduje się w Świecie Smakoszy.

Wygląd

Jest wysokim, umięśnionym mężczyzną w średnim wieku. Ma długie brązowe włosy spięte w koński ogon oraz długie wąsy. Ma także szpiczaste uszy, wąskie oczy i ostre zęby a na czole ma bardzo wyraźne zmarszczki.

Osobowość

Na razie niewiele wiadomo o nim. Wydaje się cieszyć z zabijania skoro jest bandytą.

Umiejętności

Biorąc pod uwagę, że jest członkiem Biotopu 0, jest na tyle silny by wejść do Świata Smakoszy i przeżyć w jego zdradzieckim środowisku oraz walczyć z potężnymi stworzeniami, które tam zamieszkują. W anime pokazano, że może rozciągać swoje ręce.

Historia

Wątek Bańkowego Owocu

On i reszta członków Biotopu 0 zostali wezwani przez Ichiryuu. Był podekscytowany po usłyszeniu, że przystawka z Menu Pełnego Posiłku Acaci - CENTRUM istnieje. Po spotkaniu udał się wraz z Love, Yosaku i Tackiem, gdzie stwierdził, że ma powód, aby zabijać w Świecie Smakoszy.

On i Megarodras zostali wysłani do złapania NOWOŚCI w Lesie Regionu Jedzenia. Zaproponował swojemu towarzyszowi konkurs, który z nich więcej zabije, lecz ten odmówił mówiąc, że to głupie. Po chwili na ich drodze pojawił się Alfaro i kilka Nitro. Członek Oddziału Smakoszy zaskoczony jest, że Biotop 0 ma w swoich szeregach kryminalistów i śmiało stwierdza, że żaden z nich nie zabije nikogo.

Różnice Manga/Anime

  • Jego włosy w mandze są pomarańczowe a w anime są one brązowe.
  • W zmienionym zakończeniu anime wraz z resztą członków Biotopu 0, przybył na Wzgórza Wolnego Deszczu deszczu gdzie stanęli na przeciwko Oddziałowi Smakoszy. Gdy walka Ichiryuu i Midory się rozpoczęła, on i reszta odczuli siłę tego starcia.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki