FANDOM

Gido
Gido.png

Gido w swoim Robocie GT

Nazwa
Japońska ギド
Rōmaji Gidou
Informacje
Płeć Mężczyzna.pngMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Nie Żyje
Data Urodzenia 1 Listopada
Grupa Krwi B
Status Profesjonalny
Przynależność NEO
Poprzednia Przynależność Bishokukai.png Oddział Smakoszy
Zajęcie Szpieg NEO
Partnerzy Zyper, Cedre
Debiut
Manga Rozdział 30
Anime Odcinek 10
Głosy
Japoński Yasumoto Hiroki
Galeria
Gido był jednym z podwładnych Oddziału Smakoszy. Nigdy nie został pokazany osobiście, widziano go tylko sterującego robotem GT i słyszano jego głos. W rzeczywistości był szpiegiem NEO umieszczonym w szeregach Oddziału Smakoszy.

Wygląd

Gido w stroju operatora.png

Gido w stroju operatora robota.

Jak wspomniano powyżej, nigdy nie został pokazany osobiście, więc jego wygląd jest nieznany. Jest jednak pokazany w stroju operatora, po czym sądzić można, że jest wysokim, muskularnym mężczyzną.

Jego robot to "wielka" wersja nosząca łańcuchy i pokryta różowymi "włosami".

Wygląd robota Gido.png

Osobowość

Gido był próżnym i bezdusznym człowiekiem, który wolał pracować w pojedynkę i zdobywać punkty kosztem jego partnerów a czasem nawet sabotował ich by zdobyć przewagę. Miał także wysokie ego, gdyż nie mógł uwierzyć, że przegrał z Coco.

Umiejętności

Gido używa ognia.jpg

Gido używa ognia poprzez Robota GT.

Nie wiele wiadomo o jego zdolnościach, lecz posiadał wysokie zdolności w sterowaniu Robotem GT typy "Gigant". Podczas walki z Coco pokazał swoje zdolności w używaniu robota GT.

Historia

Wątek Królewskiego Mamuta

Gido pierwszy raz zostaje ukazany, gdy napotyka uszkodzonego Robota GT Zypera, który został zmiażdżony przez Królewskiego Mamuta. Zyper prosi go o pomoc, lecz on niszczy jego robota mówiąc, że zdobędzie wszystkie zasługi za wykonanie zadania i odchodzi.[1]

Gido vs Coco.jpg

Gido kontra Coco.

Po odnalezieniu Królewskiego Mamuta stwierdził, że ciężko będzie mu go złapać. Gdy Mamut spadł z klifu i został sparaliżowany przez truciznę Coco, Gido przybył by zdobyć Klejnotowe Mięso, ale został zatrzymany przez Coco, który wyczuł nad nim omen śmierci. Po jego porażce, jego robot został przechwycony przez Mansama i Shigematsu.

Na podstawie wypowiedzi Grinpatcha "nowy członek został nawet zabity" do Toriko, prawdopodobnie został zabity przez Starjuna podczas jego gniewu za nie wykonanie zadania.

Źródła

  1. Rozdział 34 i Odcinek 11

Więcej z Fandomu

Losowa wiki