FANDOM

Garnkowy Staw
Manga - Anime

Garnkowy Staw.png

Nazwa
Japońska 鍋池
Rōmaji Nabeike
Informacje
Typ Jezioro
Lokacja Świat Ludzi
Debiut
Manga Rozdział 174
Anime Odcinek 100
Garnkowy Staw to jezioro w którym zamieszkuje Rybia Pani. Jest ono uważane za część "Dziedzictwa Świata Smakoszy".

Zajmuje powierzchnię 300 kilometrów kwadratowych i ma bardzo złożony kształt. Ze względu na to, że na dnie rosną wodorosty Konbu i Wakane, woda w jeziorze staje się naturalną wysokiej jakości zupą. Chociaż Garnkowy Staw wydaje się być spokojny, zamieszkuje w nim wiele niebezpiecznych bestii co sprawia, że jest to strefa bardzo wysokiego zagrożenia.

Jezioro to nie zamarznie w naturalnych warunkach, gdyż woda w nim jest ciepła i potrzeba do tego ogromnego zimna. Mimo, że jest to woda, Toriko stwierdził, że ma smak pysznej zupy nawet będąc zamarzniętym.

Bestie

Historia

Wątek Bańkowego Owocu

Zamarznięty Garnkowy Staw.jpg

Zamarznięty Garnkowy Staw.

Czterech Niebiańskich Królów, Komatsu i Rin odwiedzili Garnkowy Staw po tym jak został zamrożony przez Nono na polecenie Ichiryuu. Przybyli tam by złapać Rybią Panią potrzebną jako składnik do Ehou Maki. Po ciężkich poszukiwaniach, Szczęście Jedzenia dopisało Komatsu i udało im się ją złapać. Następnie postanowili ją zjeść zostawiając trochę do Ehou Maki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki