FANDOM

Ficasdaltonfant
Ficasdaltonfant.png
Nazwa
Japońska フィッカスドルトンゾウ
Rōmaji Fikkasudorutonzou
Informacje
Typ Bestii Olbrzym
Poziom Upolowania 2650
Lokacja Świat Smakoszy
Debiut
Manga Rozdział 263
Ficasdaltonfant to kolosalna bestia zamieszkująca w Świecie Smakoszy.

Wygląd

Jego wielkość jest tak niesamowita, że całe pasma górskie wulkanów są jak małe skały w porównaniu z nim, a nawet Królewski Mamut i Magmowy Żółw‏‎ są nieistotne w stosunku do jego wielkości. Nie wiele z jego ciała było widoczne, jednak jego głowa i twarz są w większości okrągłe. Ma pięć czarnych podłużnych oczu z jasnymi źrenicami, dwa ogromne kły i ma dużych trąb z których każda ma odmienny kształt końcówki. Jego noga jest bardzo gruba z trzema palcami i jest wystarczająco duża by zdeptać Burzliwego Diabła. Ciało osobnika widzianego do tej pory było pokryte licznymi bliznami, co wskazuje na długie życie pełne walk i doświadczeń.

Zachowanie

Nie wiele wiadomo o jego zachowaniu. Jednakże wydaje się być obojętny na wszystko, co stoi mu na drodze i zdepcze wszystko, co nie zdąży uciec na czas.

Umiejętności

Jego poziom upolowania równy 2650 deklasuje wszystkie bestie Świata Ludzi i setki słabszych bestii, które zamieszkują w Świecie Smakoszy. Oznacza to, że posiada ​​przerażającą i gigantyczną siłę z którą trzeba się liczyć. Jego kolosalny rozmiar naturalnie nadaje mu olbrzymią masę i siłę, gdyż jest na tyle ciężki i wystarczająco silny, aby niszczyć całe góry. Inne bestie (w tym nawet gigantyczny Burzliwy Diabeł) obawiają się zgniecenia przez niego. Jego ciało pokryte licznymi bliznami wskazuje, że przetrwał wiele bitew podczas swojego życia.

Historia

Po tym jak Toriko pomyślnie wszedł do Świata Smakoszy, wystrzelił Latający Widelec', który poleciał daleko mijając wiele bestii i został złapany przez Burzliwego Diabła. Jednak demon szybko przeraził się jak zobaczył ogromną stopę Ficasdaltonfanta, która prawie nadepnęła na niego. Na szczęście był na tyle szybki, aby uniknąć gigantycznego stwora. Ficasdaltonfant kontynuował swoją wędrówkę bez zauważenia demona lub czegokolwiek na swojej drodze.

Ciekawostki

  • Ficasdaltonfant jest dziełem Yamaoka Tetsuya (山岡哲也) z prefektury Hyougo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki