FANDOM

Etsuru
Etsuru.png
Nazwa
Japońska カイトラ
Rōmaji Kaitora
Informacje
Płeć Mężczyzna.pngMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Zawód Saiseiya.png Saiseiya
Debiut
Manga Rozdział 211
Anime Odcinek 126
Etsuru jest wysoko wykwalifikowanym saiseiya.

Wygląd

Etsuru jest wysokim i bardzo muskularnym mężczyzną o krótkich czarnych włosach, małych oczach i dużym nosie. Ma bardzo dużą bliznę, która obejmuje większość jego lewego ramienia oraz pojedynczą bliznę nad prawym okiem. Nosi ciemną koszulkę bez rękawów, ciemnozielone spodnie i brązowe rękawice.

Osobowość

Niewiele wiadomo o nim, ale on wydaje się być odważny oraz poświęcony uzdrowieniu i ochronie innych. Był na tyle odważny, by stanąć przeciwko Oddziałowi Smakoszy.

Umiejętności

Wydaje się być wysoko wykwalifikowanym saiseiya. Posiada szeroką gamę leków i sprzętu do ożywiania, które może wykorzystać do ożywienia składników lub leczenia rannych.

Ekwipunek

  • Słoneczny Świetlik - niewielki owad, który może uwolnić światło intensywne jak słońce. Może być stosowany jako granat błyskowy do oślepienia przeciwnika.

Historia

Wraz z Boranem i Kyurumu przybył na 50-ty Festiwal Gotowania. Gdy Oddział Smakoszy zaatakował wraz z znajomymi saiseiyami pomagał chronić kucharzy i wspierać walczących. Gdy Livebearer został przecięty przez Nitro, on i Kyurumu natychmiast wkroczyli do akcji. Użył Słonecznego Świetlika do oślepienia przeciwnika a Kyurumu zadbał by utrzymać rannego przy życiu.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki