FANDOM

Endo
Anime - Manga

Endo.png

Nazwa
Japońska 遠藤
Rōmaji Endō
Informacje
Płeć Mężczyzna.pngMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Przynależność Miasto Wróżb
Zawód Wróżbita
Debiut
Manga Rozdział 128
Anime Odcinek 60
Głosy
Japoński Manabu Sakamaki

Endo jest starszym wróżbitą, który przepowiedział zwolnienie Zebry z Miodowego Więzienia.

Wygląd

Endo jest starszym jasnoskórym mężczyzną z widocznymi zmarszczkami i nieco długą białą (brązową w anime) brodą. Jego paznokcie są długie. Nosi fioletowy płaszcz z mankietami okrywający ciało i amulet na szyi.

Osobowość

Endo jest strachliwą osobą, która bardzo się martwi, kiedy przewiduje nadchodzące katastrofy.

Umiejętności

Będąc wróżbitą, Endo był w stanie przewidzieć zwolnienie Zebry z Miodowego Więzienia co wskazuje, że ma pewny stopień jasnowidzenia choć nie wydaje się być bardzo zaawansowany, gdyż nie był w stanie prawidłowo przewidzieć "katastrofy". Wierzył, że Zebra przyniesie śmierć i chaos, mimo że osobiście Zebra nie popełnił żadnych poważnych przestępstw po jego zwolnieniu, ale możliwe, że Endo wyczuł katastrofy, które nadeszły po zwolnieniu Zebry takie jak atak Oddziału Smakoszy na Festiwalu Gotowania.

Ekwipunek

Endo używa kryształowej kuli w kształcie okrągłego kawałka mięsa z kością wystającą po obu jej stronach. Kryształowa kula ma kilka pęknięć co można uznać za znak, że jest dość stara.

Historia

Wątek Aksamitnej Coli

Endo był pierwszą osobą, która wyczuła zwolnienie Zebry z Miodowego Więzienia i szybko rozprzestrzenił tą informację dla reszty Świata Ludzi.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki