FANDOM

Młodzi Jirou i Setsuno.png

Jirou i Setsuno w młodości, pierwsza drużyna ujawniona w serii.

Drużyna (コンビ Konbi) to termin, który opisuje obopólnie korzystne partnerstwo kucharza i łowcy smaków. Kucharze dążą do połączenia sił z najsilniejszymi łowcami, ponieważ wtedy mogą zdobyć składniki najwyższej jakości. To samo tyczy się łowców, ponieważ wtedy składniki, które zdobędą mogą być przyrządzone w najlepszy sposób a większość łowców ma ograniczone umiejętności gotowania, dlatego partnerstwo powstało w pierwszej kolejności. Kucharz w drużynie jest zazwyczaj tym, który przygotowuje Menu Pełnego Posiłku danego łowcy. Szef Oddziału Smakoszy Midora, twierdzi, że wszyscy kucharze w jego organizacji są jego partnerami.

Znane Drużyny

Ciekawostki

  • W tomie 29.5 zamieszczono wyniki specjalnej ankiety "Wymarzonej Drużyny" w której fani mogli głosować na swoją ulubioną obecną lub potencjalną drużynę.
    • Midora i Joie jako potencjalna drużyna, zajęli 1 miejsce pod względem siły prawdopodobnie przez ich przerażającą siłę i wpływy.
    • Sunny i Kopuriko jako potencjalna drużyna, zajęli 1 miejsce pod względem nieprzewidywalności prawdopodobnie przez ich przeciwne gusta.
    • Coco i Tylan jako potencjalna drużyna (ironicznie zostali chwilową drużyną do zdobycia ATOMU).
    • Zebra i Brunch jako potencjalna drużyna (ironicznie zostali chwilową drużyną do zdobycia NOWOŚCI).
    • Ichiryuu i Zaus jako potencjalna drużyna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki