FANDOM

Burzliwy Diabeł
Burzliwy Diabeł
Nazwa
Japońska 轟魔 (ごうま)
Rōmaji Gōma
Informacje
Typ Bestii Demon
Poziom Upolowania 1160
Lokacja Świat Smakoszy
Debiut
Manga Rozdział 263
Burzliwy Diabeł to wielka demoniczna bestia żyjąca w Świecie Smakoszy.

Wygląd

Burzliwy Diabeł jest dwunożnym ogromnym demonem. Jego ciało jest niesamowicie ogromne i muskularne; posiada duże muskularne ramiona i nogi, ale jego najbardziej charakterystyczną cechą są mięśnie brzucha przypominające setki kul wokół jego talii, które wyglądają niemal jak pas. Posiada dwa dodatkowe duże ramiona na plecach, które są skierowane w dół i mają dwa sierpowe ostrza na ich końcach zamiast dłoni. Jego nogi od tułowia do kolan są ciemne i pokryte licznymi jasnymi żyłami, które sprawiają, że wyglądają jak spodnie. Jego twarz ma przerażający wygląd, posiada duże wyłupiaste okrągłe oczy z małych źrenicami, pomarszczone czoło, świński nos i bardzo duże usta wypełnione ostrymi zębami z spiczastymi kłami. Ma długie czarne włosy po obu stronach głowy a na czubku jest wyłysiały i ma dwa długie rogi na głowie przypominające trójzęby.

Zachowanie

Ma stale zły wyraz twarzy nawet wtedy, gdy jest przestraszony, jednak nie wiadomo, czy jego groźny wygląd reprezentuje jego zachowanie. Wydaje się być ostrożny i wie, kiedy uciekać od konfrontacji, a nie walczyć jak pokazano, gdy uciekł przed zdeptaniem przez Ficasdaltonfanta.

Umiejętności

Posiadając poziom upolowania równy 1160 jest potężną bestią. Posiada znaczną siłę, gdyż był w stanie z łatwością złapać Latający Widelec Toriko (chociaż większość jego pędu została zmniejszona podczas kolizji z Twierdzowym Nosorożcem). Posiada również zdolne ogromny i szybkość pomimo swoich rozmiarów, jak widać gdy unika zdeptania przez Ficasdaltonfanta. Jego rozmiar obdarza go również wielką siłą dzięki której może poruszać się tak szybko. Warto zauważyć, że dwa ramiona na jego plecach mogą być wykorzystane zarówno defensywnie i ofensywnie, jeśli zostanie zaatakowany od tyłu.

Historia

Burzliwy Diabeł unika Ficasdaltonfanta

Burzliwy Diabeł unika Ficasdaltonfanta.

Ta bestia po raz pierwszy była widziana w Świecie Smakoszy po tym jak Toriko rzucił Latającym Widelcem w Oddechowego Smoka. Po tym jak technika ta minęła Oddechowego Smoka i Skrzydłizliego, leciała dalej aż uderzyła w Twierdzowego Nosorożca od którego się odbiła. Po odbiciu została złapana przez Burzliwego Diabła, ale zanim mógł spojrzeć na nią został zmuszony do ucieczki przed zmiażdżeniem masywną nogą Ficasdaltonfanta, który akurat przechodził.

Ciekawostki

  • Burzliwy Diabeł jest dziełem Aoki Torao (青木寅生) z prefektury Saitama.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki