FANDOM

Brubo
Brubo
Nazwa
Japońska ブルボ
Rōmaji Burubo
Inne Nazwy Smakoszowy Łowca Nagród (グルメ賞金稼ぎ Gurume Shōkin Kasegi)
Informacje
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Nie Żyje
Status Profesjonalny
Zawód Łowca Smaków Łowca Smaków
Debiut
Manga Rozdział 68
Anime Odcinek 25
Głosy
Japoński Oobayashi Youhei
Galeria

Burbo był łowcą smaków znanym jako Smakoszowy Łowca Nagród, który wyruszył do Lodowego Piekła by zdobyć Stuletnią Zupę dla Colonela Mokkoia.

Wygląd

Brubo był wysokim umięśnionym jasnoskórym mężczyzną. Miał krótkie stylizowane włosy i brodę oraz duże usta. Posiadał dwie blizny przechodzące przez oboje jego oczu oraz nie miał jednego zęba. Jego ręce i klatka piersiowa pokryte były włosami. Jego strój składał się z prostych brązowe spodni, granatowych wysokich butów i białej szarfy zawiązanej wokół bioder.

Wyglad Brubo

Osobowość

Uwielbiał pić alkohol. Miał gwałtowny temperament i stawał się agresywny podczas picia. Był też bardzo arogancki.

Umiejętności

W anime widać było jak używał dwóch kolczastych pałek przeciwko Rekinokodylom.

Historia

Wątek Stuletniej Zupy

Pierwszy raz widziany jest w Barze Ciężka Loża. Krzyczał, by przynieść mu więcej gorzałki. Kiedy Toriko wchodzi do baru, jest zaskoczony jego widokiem. Kiedy podczas podroży zaatakowały ich Rekinokodyle stanął do walki. W Lodowym Piekle jego ciało prawie całkowicie zamarzło, lecz on próbował walczyć krzycząc, że nie może umrzeć. Tommyrod zauważył go i przebił go ręką powodując jego śmierć.

Różnice Manga/Anime

  • Wszystkie ślady krwi, gdy Tommyrod go przebił zostały usunięte w anime.
  • Podczas Wątku Czterech Bestii, Brubo jest widziany żywy w pobliżu Morijiiego mimo, że został zabity przez Tommyroda w Lodowym Piekle. Widocznie jest to niedopatrzenie personelu anime, gdyż biorąc pod uwagę jego rany i ogromny mróz, niemożliwe jest mało prawdopodobne, że Brubo przeżył.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki