FANDOM

Boran
Manga - Anime

Boran (anime)

Nazwa
Japońska ボラン
Rōmaji Boran
Informacje
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Status Profesjonalny
Zawód Saiseiya Saiseiya
Debiut
Manga Rozdział 211
Anime Odcinek 126

Boran to wysoko wykwalifikowany saiseiya, który uczestniczył w walce z Oddziałem Smakoszy podczas 50. Festiwalu Gotowania.

Wygląd

Boran jest wysokim i muskularnym mężczyzną z dwiema pionowymi liniami przebiegającymi przez jego oczy. Zawsze nosi cienkie okulary przeciwsłoneczne. Boran ma długie czarne wąsy, krótką czarną brodę i długie, czarne włosy, które związane są w warkocz. Nosi koszulkę bez rękawów z małych wzorem (w anime zieloną koszulkę bez wzoru) i czarną (różowawą w anime) chustkę na głowie.

Osobowość

Niewiele wiadomo o jego osobowości, ale wydaje się być odważny i śmiały, gdyż poświęca się uzdrawianiu i ochronie innych. Był na tyle odważny, by stanąć przeciwko Oddziałowi Smakoszy.

Umiejętności

Boran wydaje się być wysoko wykwalifikowanym saiseiya i prawdopodobnie posiada szeroką gamę leków i sprzętu do ożywiania, które może wykorzystać do ożywiania składników i leczenia rannych. Jego wyposażenie lub pełne umiejętności jako saiseiya nigdy nie zostały pokazane.

Historia

Boran wraz z jego towarzyszami saiseiya, Etsuru i Kyurumu, przybył na 50. Festiwal Gotowania. Gdy w końcu pojawił się Oddział Smakoszy, trzej saiseiya stanęli do walki, aby pomóc chronić kucharzy i wspomóc walczących.

Różnice Manga/Anime

  • W anime jego wygląd i kolorystyka znacznie różnią się od jego odpowiednika z mangi.
  • W anime wzór na jego koszulce został usunięty.

Ciekawostki

  • Jego imię zostało ujawnione dopiero w Tomie 29.5.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki