FANDOM

Bile
Bile.png
Nazwa
Japońska バイル
Rōmaji Bairu
Informacje
Płeć Mężczyzna.pngMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Data Urodzenia 8 Maja
Grupa Krwi B
Status Profesjonalny
Przynależność Bishokukai.png Oddział Smakoszy
Zawód Kucharz.png Kucharz
Debiut
Manga Rozdział 172
Anime Odcinek 97
Głosy
Japoński Taki Satoshi
Galeria

Bile jest jednym z wielu kucharzy Oddziału Smakoszy przebywających w Świecie Smakoszy.

Wygląd

Bile jest dużym stworzeniem przypominającym yeti lub małpoluda. Posiada jasne futro, ciemną skórę i cechy małpy. Nosi na sobie majtki w lamparcie cętki.

Osobowość

Jest agresywny, bezwzględny i porywczy co pasuje do jego dzikiego wyglądu. Jest również arogancki i pewny siebie, jak pokazał gdy wierzył, że jest zdolny pokonać Ichiryuu choć nie mógł się nawet do niego zbliżyć.

Umiejętności

Wydaje się polegać na swojej sile, lecz nie pokazał swoich możliwości. Mimo wszystko można uznać go za potężnego, gdyż jest w stanie przetrwać w zdradzieckim środowisku Świata Smakoszy oraz walczyć z potężnymi bestiami zamieszkującymi tam.

Historia

Wątek Meteorytowego Czosnku

Bile wraz z innymi członkami Oddziału Smakoszy oczekiwał przybycia Ichiryuu. Gdy, prezydent IGO chciał widzieć się z ich szefem, Bile nie chciał go przepuścić i stanął z nim do walki. Jednakże nie zdołał nawet zbliżyć się do oponenta, gdyż zawisnął w powietrzu a później został przetransportowany z powrotem na miejsce z którego zaatakował. Zdziwiony stwierdził, że to musiała być jedna z umiejętności Ichiryuu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki