FANDOM

Bestia Shigematsu
Manga - Anime

Bestia Shigematsu przebija Mansama

Informacje
Gatunek Nieznany
Status Nie Żyje
Status Profesjonalny
Przynależność NEO
Zajęcie Zwierzęcy Partner
Partner Shigematsu
Debiut
Manga Rozdział 230
Anime Odcinek 140
Bestia Shigematsu to ogromny gad, który był zwierzęcym partnerem Shigematsu.

Wygląd

Jest to gigantyczna wężu-podobna bestia, z sześcioma rogami wyrastającymi z jej głowy. Wydaje się mieć włosy sięgające do połowy linii szczęki. Ma bardzo długie kły i bardzo dużą paszczę. Posiada także bardzo długi język z setkami kolcom-podobnych wypustek i gigantycznym kolcem na końcówce. Wzdłuż jej ogona ma kilka wysokich kolców.

Umiejętności

Jest to potężna bestia, która dzięki gigantycznemu rozmiarowi obdarzona jest wielką siłą a jej kolczasty język posiada bardzo duży kolec na końcówce, że może przebić nawet ciało Mansama w gigantycznej formie. Prawdopodobne może poruszać się z wielką prędkością, że nawet Mansam nie może jej wyczuć i uniknąć jej języka na czas. Posiada trujący oddech, który momentalnie zabija cel, gdy ten już zacznie go wdychać.

Techniki

Oddech Wiecznego Snu

Oddech Wiecznego Snu (永眠の息 Eimin no Iki, dosł; Oddech Śmierci): Bestia ta wydycha gaz, który zatrzymuje pracę serca i płuc celu już po jednym jego wdechu.

Historia

Shigematsu przybył na Festiwal Gotowania na tej bestii. Później widzimy jak przebija ona Mansama przy pomocy swojego specyficznego języka.

Wątek POWIETRZA

Gdy Czterech Niebiańskich Królów zdobyło POWIETRZE i świętowali z tego powodu, widziana jest niosąc Shigematsu, Kariu, Bonelessa i Teppeia w kierunku Wzgórz Wolnego Deszczu. Gdy dotarli na miejsce, użyła Oddechu Wiecznego Snu by wyeliminować wszystkich tam obecnych, lecz został on zdmuchnięty przez Włosowe Skrzydła Sunnyego a sama bestia została zabita przez Łańcuchową Bombę Zebry, która oderwała jej głowę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki