FANDOM

Alfaro
Alfaro.png
Nazwa
Japońska アルファロ
Rōmaji Arufaro
Informacje
Płeć Mężczyzna.pngMężczyzna
Wiek Nieznany
Status Żyje
Data Urodzenia 26 Czerwca
Znak Zodiaku Rak
Wzrost 217cm
Waga 275kg
Grupa Krwi AB
Status Profesjonalny
Przynależność Bishokukai.png Oddział Smakoszy
Zawód Kelner Oddziału Smakoszy
Osobisty Doradca Midory
Debiut
Manga Rozdział 92
Anime Odcinek 36
Film Toriko film: Specjalne menu Boga Smakoszy
Głosy
Japoński Umezu Hideyuki
Galeria

Alfaro jest kelnerem Oddziału Smakoszy i osobistym doradcą Midory. Pomimo swojej pozycji kelnera, w rzeczywistości jest jednym z silniejszych członków i był jednym z pierwszych, nielicznych, którzy byli w stanie wejść do Świata Smakoszy bez pomocy Robota GT. Jako osobisty doradca Midory, posiada wysoką pozycję w organizacji, którą Szefowie Oddziałów Oddziału Smakoszy doceniają i przyjmują z honorem.

Wygląd

Jest bardzo wysokim mężczyzną o bladej skórze, bardzo dużym nosie i ośmiu ramionach nadających mu wygląd pająka. Ma długie czarne włosy i nosi dwa czerwone kolczyki, które są ukształtowane na wzór narzędzi kuchennych. Ten na lewym uchu wydaje się być zaprojektowany na wzór korkociągu i ten po prawej wydaje się być zaprojektowany jako otwieracz do butelek, lecz nie wiadomo czy mogą być one używany jako przedmioty, które przypominają.

Jako kelner Oddziału Smakoszy ubiera się w bardzo formalny strój, który składa się z czarnego smokingu i ciemnej peleryny, pod którą trzyma ukryte liczne talerze, których używa jak shurikenów.

Osobowość

Jest poważnym i spokojnym człowiekiem, który jest całkowicie lojalny wobec swojego szefa i Oddziału Smakoszy oraz spełnia zadania, nadane mu przez szefa bez żadnych wątpliwości. Podobnie jak większość członków Oddziału Smakoszy, mało dba o życie ludzi i bestii, więc bezlitośnie zabije wszystko, co stanie mu na drodze lub uzna to za irytujące.

Umiejętności

Jest bardzo potężnym człowiekiem. Był jednym z niewielu członków Oddziału Smakoszy, którzy jako pierwsi byli w stanie wejść do Świata Smakoszy bez pomocy Robota GT. Jest w stanie oprzeć się intensywnemu chłodowi Lodowego Piekła nosząc tylko smoking i pelerynę. Alfaro jest bardzo inteligentnym wojownikiem i wiedział, że walka z Setsuno przyniesie im utratę Stuletniej Zupy.

Metoda Łowienia

Alfaro wykorzystuje swoje talerze w połączeniu z ośmioma rękami. Jego ataki polegają na szybkim rzucie talerzami, które są zdolne pociąć nawet tak potężne bestie jak Pasożytniczy Cesarz‏‎ (poziom upolowania 81) i Hellboros (poziom upolowania 72) na kawałki.

Techniki

Talerzowe Shurikeny
  • Talerzowe Shurikeny (皿手裏剣, Sara Shuriken): Alfaro rzuca kilka talerzy z dużą prędkością i z taką siłą, aby przebić się przez kilku przeciwników za pomocą jednego rzutu. Talerze te pełnią funkcję bumerangów, gdyż powracają do użytkownika po ich rzuceniu.

Historia

Wątek Stuletniej Zupy

Alfaro w Lodowym Piekle.png

Alfaro w Lodowym Piekle.

Po raz pierwszy widzimy go, gdy przybył do Lodowego Piekła wkrótce po tym jak Yuu ukradł Stuletnią Zupę Komatsu. Po spotkaniu mikro Robota GT Yuu pochwalił go za dobrze wykonaną pracę i powiedział mu, że może się rozłączyć bo on zabierze robota do bazy. Po przybyciu do centrum Lodowego Piekła był świadkiem walki pomiędzy Hellborosem i Pasożytniczym Cesarzem, ale szybko uznał je jako uciążliwe i zabił dwie potężne bestie bez wysiłku. Niespodziewanie jednak znalazł Szefów Oddziałów Barrygamona i Bogie Woodsa pośród szczątków bestii. Wyjaśniło się, że zostali połknięci przez Hellborosa. Następnie w trójkę udali się do Witryny Smakoszy, gdzie znaleźli poważnie rannego Tommyroda a Alfaro wywnioskował, że jest to zasługa Toriko. Wywnioskował też, że biorąc pod uwagę ilość problemów jakie przysporzył organizacji będzie kłopotliwe jeżeli zostanie utrzymany przy życiu, ponieważ może on stać się w przyszłości przeszkodą dla nich. Jednak wkrótce został zatrzymany przez Żyjącą Legendę Smakoszy - kucharkę Setsuno, która łatwo zatrzymała go niszcząc jego Talerzowe Shurikeny i ostrzegła go odszedł nie raniąc Toriko i jego przyjaciół. Nie widząc innego wyjścia odchodzi, gdy nie chce ryzykować utraty Stuletniej Zupy i zabiera nieprzytomnego Tommyroda.

Alfaro przynosi Stuletnią Zupę Midorze.png

Alfaro dostarcza Midorze Stuletnią Zupę.

Po wydarzeniach w Lodowym Piekle, wyruszył z powrotem do Świata Smakoszy by dostarczyć zupę Midorze. Na miejscu pokornie serwuje ją szefowi, który zabrał ją od niego w mgnieniu oka co spowodowało jego zaskoczenie. Potem odpowiada na pytanie wymieniając członków, którzy są w stanie wejść do Świata Smakoszy. Następnie gdy Midora znika, wnioskuje, że tylko BÓG może zaspokoić apetyt szefa.

Wątek Meteorytowego Czosnku

Gdy Ichiryuu przybył do ich siedziby w Świecie Smakoszy poinformował Midore o tym. W odpowiedzi usłyszał, żeby pozwolili mu przejść, gdyż i tak nie będą w stanie go zatrzymać.

On i grupka Nitro stanęli na przeciw Megarodrasa i Goblina Ramona w Lesie Regionu Jedzenia. Słysząc rozmowę przeciwników zaskoczony jest, że Biotop 0 ma w swoich szeregach kryminalistów i śmiało stwierdza, że żaden z nich nie zabije nikogo.

Później wraca do bazy pojawiając się przed zebranymi kucharzami mówiąc im, że będą przygotowywać posiłki dla Midory i że nie mają już swobody dokonywania wyborów. Potem mówi Starjun, że zdrajcy Oddziału Smakoszy zostali zahipnotyzowani jak Grinpatch, który stoi nieprzytomnie. Nie słysząc odpowiedzi Grinpatcha na pytanie Starjuna, stwierdza, że każdy kto przestaje pracować dla Oddziału Smakoszy umiera i sugeruje, żeby zniewoleni kucharze szybko zaczęli gotować, jeśli nie chcą zostać zabici. Wraz z tłumem zgromadzonym przed Midorą jest zaniepokojony zawalaniem się siedziby. Następnie jest zszokowany nagłym wybuchem śmiechu Midory za po zjedzeniu potrawy Komatsu, zauważając, że nawet Stuletnia Zupa nie wywołała u niego nawet najmniejszego uśmiechu.

Różnice Manga/Anime

Ciekawostki

Alfaro DUŁ.png

Dane Umiejętności Łownych Alfaro.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki