FANDOM

Życie
Manga - Anime

Życie

Nazwa
Japońska ライフ
Rōmaji Raifu
Inne Nazwy Kraj Uzdrowienia
Informacje
Typ Kraj
Przynależność Saiseiya
Lokacja Świat Ludzi
Debiut
Manga Rozdział 94
Anime Odcinek 38
Życie znane też jako Kraj Uzdrowienia to kraj pełen naturalnych środków leczniczych, takich jak Lecząca Ryba czy "lekarstwo na wszystkie choroby", które dostał Takimaru. Jest to również kwatera większości Saiseiya wliczając Teppeia i Yosaku. Jest tam wiele sklepów, np. sklep z kaktusami do akupunktury i wiele innych.

Wygląd

Życie to duży kraj położony w regionie pokrytym lasem iglastym oraz rozległymi zielonymi polami i wzgórzami. Miasto składa się z małych białych i różowych budynków i terenów wokół miasta otoczonych przez ogromny żywopłot, który rośnie dookoła, a przy wejściu do miasta formuje się w kształt łuku na którym napisane jest słowo "życie". Większość budynków w mieście to kliniki, ośrodki odmładzania, spa i restauracje. W centrum miasta znajduje się góra w kształcie stołu, na której rośnie ogromne Drzewo Matka, które jest symbolem tego kraju.

Po uderzeniu Meteorytowej Przyprawy, miasto odniosło dość poważne uszkodzenia. Żywopłot otaczający miasto został zniszczony w kilku miejscach, a góra na której rośnie Drzewo Matka także została uszkodzona. Drzewo Matka także ucierpiało, gdyż spadający meteoryt zniszczył połowę jego korony.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki