FANDOM

Łowcy Smaków

Łowcy Smaków szukają różnorodnych składników.

Łowca Smaków (美食屋 Bishoku-ya) to zawód, specjalizujący się w zdobywaniu składników wysokiej klasy.

W związku z trudnościami w uzyskaniu niektórych składników, wiele trenowało swoje umiejętności do nadludzkich poziomów, nawet niektórzy posiadający Komórki Smakoszy to robili. Czy to niezwykłe pokazy siły, szybkości i wytrzymałości ci myśliwi są znani z ich zdolności i przewyższają każdego normalnego, uzbrojonego człowieka. Podczas gdy jedni używają brutalnych metod inni są znani z używania Powalenia i innych pokojowych metod by zdobyć swój cel. Większość tych osób zazwyczaj jest do wynajęcia, biorąc zapłatę za zdobycie składnika i dostarczenie do zleceniodawcy. Wiele ważnych osób w serii jest Łowcami Smaków, w tym główny bohater oraz wiele bezimiennych postaci pracuje w tym zawodzie.

By udowodnić swoją wartość Łowcy Smaków mają tendencję do tworzenia Menu Pełnego Posiłku składającego się ze składników, które zdobyli choć nie jest to obowiązkowe. Im silniejszy Łowca tym jego Menu Pełnego Posiłku jest wyższej jakości. Niektórzy Łowcy łączą swoje siły z kucharzami tworząc drużynę.

Grupy

Łowcy Smaków wydają się wykonywać swoją pracę w pojedynkę, choć istnieją pewne wyjątki. Czasami powstają grupy choć wcale to nie musi oznaczać, że pracują jako zespół. Znane grupy:

Znani Łowcy Smaków

Bóg Smakoszy i jego uczniowie
AcaciaGC IchiryuuMS JirouGC MidoraHS
Acacia Ichiryuu Jirou Midora
Grupy
CNKGC BishokukaiGC Mafia SmakoszyGC Smakoszowi RycerzeGC WojownicyBestieGC
Czterech Niebiańskich Królów Oddział Smakoszy * Mafia Smakoszy Smakoszowi Rycerze Wojownicy Bestie Urzekającego Jedzenia
Inni
ZongeGC Pomocnicy ZongeGC ChinchinGC RappGC GuemonGC
Zongeh Manabu i Shusaku Chin Chinchin Rapp * Guemon
SakuraGC RalaGC MananGC TackGC RyuuGC
Sakura * Rala Manan Tack Ryuu *
StarjunHS TsuraraMamaMS YocchiGC Toll BruboGC
Starjun Tsurara Mama Yocchi Thor Brubo
DrunkerGC SaflaGC PeckGC RyouteiGC MorijiiGC
Drunker Safla Peck Ryoutei Morijii
BandytaBishokuyaGC RenalleHS PenpenGC NoshMS
Buchichupon Renalle Penpen Nosh

Ciekawostki

  • Łowcy Smaków występują także w popularnej serii Hunter x Hunter. To może nie jest zbieg okoliczności, ponieważ Mitsutoshi Shimabukuro i twórca mangi Hunter x Hunter są przyjaciółmi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki